diumenge, 19 de juliol del 2009

Namaste des de Delhi

Dia 18 /07/09 - Arribada
Hem arrivat a l'aeroport d'Indira Ghandi de BCN via Zurich a les 24:00 h (hora India, 3,5 hores més que a Catalunya), el vol ha durat 10 hores amb escales incloses (ens ha costat uns 700 eur, amb asseg. de cancel.lació inclosa.)
L'aeroport esta molt ben indicat, de seguida trobem la sortida, i tal com haviem quedat, trobem un Sigh amb un cartell amb els nostres noms. Buf quin descans!!
El taxista, en Jasmal, no te massa idea d'on va, en principi hem contractat l'hotel
Incredible Home Stay des d'internet (1.400 Rs totes dues), que te el servei de pick-up inclos, està a la zona de Karol Bagh, a la nit ens sembla un zona una mica perillosa, si no haguessim contractat el taxista , ens pensariem que ens vol atracar, perque no sap on es l'hotel i ens passem una hora voltant per els carrers per trobar-lo.
L'hotel està molt bé, molt net, amb AC, i comode.

Dia 19 - Comença l'aventura.
Tot i el caos de la ciutat encara som vives!!
Per comencar ahir nomes d'arribar ja ens vam oblidar de fer canvi i no vegis quins estres , nomes de començar, no podiem ni pagar el taxista , i com que avui és diumenge esta tot tancat, sort que al mati hem anat a un caixer a treure money que si no...

Hem visitat bona part de la Vella Delhi amb quasi nomes un mati. Hem anat a peu per Chandhi Chown, que és l'avinguda que porta al red Fort (25o Rs l'entrada) , i a la Mesquita Jama Masjid (en principi te entrada gratuita, pero ens van fer pagar 200 Rs, despres si vols pujar al minaret 100 Rs més, i despres com no et deixen pujar amb les sabates a la ma, 20 Rs més per deixar-les .. se les saben totes ..), Anem a la tomba de Gandhi ( RAj Ghat) , ens orientem molt bé, la veritat es que amb un mapa ho trobem molt fàcil., . descansem un moment als jardins de la tomba, perque al migdia fa molta calor.
Fa una calor sofocant i a cada pas ens trobem
algun indi que ens vol fer pujar al seu richsow o que es vol fer fotos amb nosaltres.
Hem voltat per tots els carrers d Old Delhi , si vas darrera de la Jama Masjid, tot es converteix en miseria, hi ha nens despullats a tot arreu, gent dormint al terra, demanant caritat, o venent qualsevol cosa.
De moment anem molt tranquiles, no ens fa gens de por perdre'ns , anem amb els mapes de la Lonely, i no ens costa gens trobar ells llocs on anem.
Penseu que hem travessat una autopista amb 5 carrils per banda, i si hem superat aixo sense atropellar-nos ja podem anar a tot arreu.
Ara estem a l`hotel, que per cert esta molt be , a mes ens tracten com unes Maraja's, d'aixo no tenim cap queixa, tothom es molt simpatic (llastima de la calor), que no parem de suar i beure.

El menjar de moment no l hem encertat gaire, els plats que hem triat son una mica sosos, arros amb pollastre bullit, i amb verdures, sort del pa que es bo , com que no entemen els menus... , pero de moment no estem malaltes i tot se'ns posa molt be.

Molts petons des des Delhi , aquesta nit anem Jodhpur amb tren

Anem a l'estació 2 hores abans, igualment de nit no podem fer massa res, i com que hem reservat aquest tren per internet, ens volem assegurar que estem a les llistes. A l'estació ningu sap explicar-nos a quina via hem d'anar i quin tren hem d'agafar o el sistema de saber a quin vagó hem de pujar, mica en mica ens fixem que penjen unes llistes i has de buscar el teu nom, i trobar el teu vagó. I per sort som a les llistes!!!

A l'estacio ens acribillen a preguntes , tothom se'ns va acostant, i ns pregunten d'on som, on anem, si estem casades... i moltes coses que un occidental no s'atreviria mai a preguntar a un desconegut... els indis son aixi.. CURIOSOS.

Unknown ha dit...

Eiiii trempades!!!!!!
Quina enveja que feu als de Girona!!!!!!
Volem beure fotos!!!!!!
Passeu-ho moooooolt bé!!!!!!
Molts petons des de Girona

Anna i Marc

Menxu ha dit...

Nenes que be !! cada dia miraré aquest recull d'impresions , amb el que m'agradad l'India , será com estar amb vosaltres .
moltes abraçades

Unknown ha dit...

Gigi!!!!!!!!!!!!!!
Felicitats!!!!!!!!
Bon dia d'aniversari!!!!!!!
I bona celebració per l'India!!!!
Un petonas ben gros per totes dues!